Educació Infantil

L’Educació Infantil és l’etapa educativa que atén als nens i nenes des del naixement fins als sis anys amb la finalitat de contribuir al seu desenvolupament físic, afectiu, social, emocional i cognitiu.

A la nostre escola impartim el segon cicle d’aquesta etapa (3-6 anys), amb l’objectiu de que els nens/es assoleixin les capacitats necessàries per afrontar l’educació primària.

Per això és necessari que els/les alumnes tinguin un paper actiu en el procés d’aprenentatge. Partint dels coneixements que tenen els infants per anar aprofundint en els mateixos i enllaçant-los amb d’altres nous, sempre buscant la motivació i aprofitant la curiositat que tots els nens/es tenen.

Respectem el ritme que té cada alumne en els seus aprenentatges, adaptant la programació i activitats a cada un d’ells/es.

Les activitats es poden organitzar en gran grup, petit grup, parelles o individual amb la finalitat d’aconseguir un màxim aprofitament i donant una importància rellevant al treball cooperatiu.

Valorem molt el treball per racons (llengua, matemàtiques, motricitat fina, cuina, ...) on es potencien la iniciativa i responsabilitat de cada nen/a.

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

ANGLÈS

Anglès

Des de p3 s’introdueix lúdicament la llengua anglesa

CURSET DE NATACIÓ

piscina
Un cop a la setmana al Centre Esportiu Júpiter.

INFORMÀTICA
Informàtica