Educació Primària

La etapa d’Educació Primària consta de sis cursos organitzats en tres cicles.

• CICLE INICIAL 1r i 2n     (6-8 anys)
  • CICLE MITJÀ 3r i 4t     (8-10 anys)
  • CICLE SUPERIOR 5è i 6è     (10-12 anys)

Al llarg d’aquesta etapa, i amb la finalitat de que tots els nostres alumnes assoleixin les competències necessàries per afrontar l’Educació Secundària, dirigim la nostra metodologia a:

Laprenentatge cooperatiu amb el que els/les alumnes desenvolupen actituds de col·laboració, solidaritat i respecte.

El treball per projectes buscant la motivació, fent que l’alumne adquireixi recursos de recerca individual i en grup, aprengui a organitzar-se i a treure conclusions.

L’ensenyament individualitzat, per poder atendre la diversitat de ritmes, interessos i capacitats, podent atendre als alumnes amb N.E.E.. Això implica  fer que  els procediments didàctics siguin variants, flexibles i coordinats.

L’aprenentatge de la llengua anglesa, introduint l’Art & Craft (plàstica en anglès) a les nostres aules.

Una Avaluació formativa i formadora, amb la que ajudem als alumnes a veure on tenen dificultats i en que han de millorar, al temps que el professorat també pot valorar, i si és necessari rectificar, la seva tasca.

ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

CURSET DE NATACIÓ