Menjador

• El servei de menjador és gestionat per una empresa de contractació externa, que elabora el menjar a la mateixa cuina de l’escola. També s’encarrega de planificar, mensualment, els menús i de fer les adaptacions necessàries per aquells alumnes que, per prescripció mèdica o per creences religioses, necessiten una dieta especial. El menú és revisat per l’Institut Municipal d’Higiene i garanteix un equilibri dietètic.
  • Tant l’estona del menjar com l’estona d’esbarjo, una monitora i professorat de l’escola acompanyen als alumnes.
  • Podeu consultar el menú sempre que vulgueu a menú del mes

Acollida matinal

• Tots els dies del curs, oferim el servei d’acollida de 8h a 9h del matí, per aquelles famílies que ho necessitin.

Aula d’estudi

• Tots els alumnes que ho sol·licitin poden assistir a l’aula d’estudi, des d’octubre fina a finalitzar el curs.
  • Aquest servei s’ofereix els dilluns, dimarts, dijous i divendres de 17 a 18.30h.
  • Els/les alumnes que hi assisteixen reben una atenció personalitzada, segons les seves necessitats.

Departament d’orientació psicopedagògica

• A l’escola tenim gabinet d’orientació psicopedagògica pels/les alumnes que ho necessitin.
  • La seva funció es fer el seguiment de l’alumnat que manifesta unes necessitats educatives específiques i que requereix una atenció especialitzada.
  • Coordina  als mestres amb els diferents professionals: psicòlegs, logopedes, mestres d’Educació Especial, ...
  • Dóna suport a l’equip docent.

Activitats i tallers extraescolars

Cada curs l’AMPA proposa diferents activitats que es realitzen de 17h a 18:30h.

Casal d'estiu

Un cop finalitzat el curs escolar oferim un casal en el qual uns mestres voluntaris s’encarreguen de preparar activitats i sortides de dilluns a divendres de 9h a 13:30h.